سامانه ترجمه و تایپ مترجم اول
قوانین و مقررات سایت

قوانین و مقررات سایت

1. یک قرارداد زمانی فی ما بین مشتری و مرکز ترجمه مترجم اول منعقد می گردد که مشتری سفارش خود را در وب سایت ثبت و هزینه سفارش را به یکی از دو روش زیر پرداخت نماید:

        پرداخت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی      

-         پرداخت از طریق واریز بانکی یا خودپرداز. در صورت استفاده از این روش پرداخت، کاربر موظف به ثبت فیش پرداختی و یا واریز کارت به کارت در وب سایت است..

2- مرکز ترجمه هزینه، کیفیت و زمان تحویل سفارش را از طریق پیش فاکتور به اطلاع مشتری می رساند.  

3- مرکز ترجمه مسئولیتی در قبال عدم دسترسی منظم مشتری به وب سایت و عدم بررسی اعلان ها از سوی وی نخواهد داشت.

5- مرکز ترجمه دسترسی مداوم و بی وقفه به وب سایت را تضمین نمی نماید.

6- مرکز ترجمه می تواند طبق صلاحدید خود هر گونه  قرارداد  را با اعلان قبلی لغو نماید. این اعلان می تواند به صورت ایمیل، سیستم پیغام گذاری ، تلفن، پیامک و ... باشد. در صورتی که یک قرارداد از سوی دارالترجمه لغو گردد. مرکز ترجمه کل مبلغ آن سفارش را به مشتری باز خواهد گرداند.

7- مشتری می تواند طبق صلاحدید خود هر گونه قرارداد را با اطلاع رسانی قبلی لغو نماید. اطلاع رسانی در روزهای کاری و ساعات اداری امکان پذیر می باشد. در صورتی که سفارشی از سوی مشتری لغو گردد مرکز ترجمه، ترجمه های انجام شده را در قبال دریافت هزینه آن به علاوه 20 درصد از هزینه کل سفارش، به عنوان جریمه ناشی از لغو، به مشتری تحویل داده و این مبالغ از کل هزینه دریافتی کسر و مابقی مبلغ به مشتری عودت داده خواهد شد.

8- در صورتی که تحویل سفارش بیش از 48 ساعت به تاخیر بیافتد، مرکز ترجمه موظف به پرداخت خسارت می باشد.

9- برای هرسفارشی که بصورت کامل انجام شده و پرداخت نهایی صورت گرفته است امتیازی  در نظر گرفته شده است. چنانچه امتیاز مشتری به عدد 100 برسد، اولین سفارش بعد از کسب این امتیاز با تخفیف 40 در صدی انجام می گردد.

10- دارالترجمه در قبال عدم انجام تعهدات خود در صورت وقوع بلایای طبیعی، شرایط غیرعادی، قطعی کلی شبکه اینترنت و دیتا، خرابی در هاستینگ و ...  مسئولیتی نخواهد داشت.

11- در صورتی که مشتری نسبت به کیفیت سفارش تحویلی اعتراض داشته باشد، این اعتراض توسط گروه بازرسی مرکز ترجمه مورد بررسی قرار گرفته و در صورت تایید اعتراض، نسبت به ویرایش سفارش و یا بازپرداخت بخشی از هزینه سفارش به مشتری، طبق قوانین سایت اقدام خواهد گردید. انجام هر گونه ویرایش پس از مدت زمان ضمانت، مستلزم پرداخت هزینه مربوطه خواهد بود که از طرف مرکز اعلام می گردد.

12- کلیه مترجمان، کارمندان و مدیران مرکز ترجمه ملزم به حفظ اطلاعات موجود در سفارش مشتری می باشند. بدیهی است که مراجع قانونی با ارائه حکم دادگاه قادرند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند.

13- تمام حقوق مادی و معنوی سفارش ترجمه شده متعلق به مشتری خواهد بود.

14- پس از واریز پیش پرداخت،  مشتری می بایستی باقیمانده مبلغ را هنگام آماده شدن سفارش واریز نماید.

15- مرکز ترجمه در ارتباط با محتوای سفارش هیچ گونه بررسی انجام نمی دهد و کلیه مسئولیت های مرتبط با محتوای سفارشات تایپ و ترجمه نظیر مغایرت با شعائر دینی، اخلاقی و عرفی جامعه، افشای اطلاعات محرمانه اشخاص حقیقی یا حقوقی و هرگونه مطلبی که تایپ، ترجمه و نشر آن برخلاف قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران باشد، به عهده سفارش دهنده می باشد.

16- تمامی ارتباطات بین مشتری و مترجم از طریق سایت انجام می شود. مشتری حق ندارد هیچ گونه اطلاعات تماس (تلفن، ایمیل، سایت، ...) را در اختیار مترجم قرار دهد. در صورت مشاهده حساب کاربری بدون اطلاع قبلی مسدود خواهد گردید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مدیریت وب سایت بوده و نزد وی محفوظ می باشد